Mie's Winter

Follow|Home
Tuesday, November 8 | 0 comments
Assalamualaikum!
LOL. Comel Ichigo buat muka camni. :D

Semalam aku dan akak aku pergi tengok wayang kat JJ. Guess what? Kitaorang tengok Paranormal Activity 3!! Seram kot. yang nombor satu punya takde lah seram sangat. nombor dua, tak pernah tengok lagi. Yang ketiga ni haa, seram giler. (bagi aku)

Sipnosis bagi cerita ni :

ada 2 orang budak ni. Pangkat adik dan akak lah kan. Adik dia creepy sket, ada kawan imaginasi. Nama dia Toby. Kalau dah namanya Paranormal lah kan, mesti ada benda2 pelik kat rumah yang baru diorang duduk bersama mak bapak diorang. Bapak diorang yang gila kamera ni pasang kamera kat seluruh rumah sbb dia dah dapat kesan sumthing pelik berlaku. -,- alah, ala - ala CCTV lah.

Yang aku thu, ending nya mak bapak diorang mati. 0,o yang akak ngan adik tu pergi ikut nenek diorang. tak thulah aku diorang pergi mana. pertengahan cerita tu korang kena tengok sendiri lah. mana syok aku nak citer kat korang. kalau wayang dah habis tgk utube. kawan aku kata dah ada.

LOL. sipnosis yang tah pape. aku mana reti sgt tulis2 sipnosis nih. HAHA. feh, memang bapak seram lah. sampai aku ajak akak aku keluar. tp, akak aku tak nak. terpaksalah tengok sampai habis. (eleh, aku pun sayang nak keluar. bazir 6 ringgit je bayar)

okay, bye3!

Labels: , ,



0 Comments available :

Post a Comment