Mie's Winter

Follow|Home
Sunday, November 20 | 1 comments
Assalamualaikum :D
oh yeahh, bila nak dapat satu? D:

hello! banyak hari tak update D: tak boleh update, online guna fon je. tak bleh buat new post ):
ohyaa, aku dah selalu jugak pakai headphones nak dengar lagu. kadang - kadang tu tak bukak lagu pun, tapi pakai jugak. :D

ini antara reasons kenapa aku suka pakai headphones ::

-> Aku tak dengar pape.
-ohyeah! orang kutuk kita pun tak dengar langsung. jadi sekaligus boleh hindarkan diri kita dengan perasaan marah dan makikan? pastu kalau ibu suruh buat kerja boleh buat - buat tak dengar. (penah buat SEKALI je) tak baik buat selalu derhaka!

-> Ayah dan mak aku tak kacau aku.
-yepp! truee! serious ayah dan mak aku tak kacau aku langsung :) dalam hati diorang, budak tak dengar pape pun. jd kalau nak ajak borak pun diorang tak dengar, baik jangan kacau dia.


-> Aku boleh dengar lirik lagu dengan jelas.
-ni pun betul jugak. kadang - kadang bila bukak lagu tanpa pakai headphone ni tak dengar sangat. kalau sorang - sorang dalam bilik takpelah C: nanti kalau dengar kat luar, campur aduk dengan bising tv lah...

ni antara yang aku suka lah bila guna headphones. tapi nak guna boleh, jangan selalu sangat! nanti belum tua, telinga tu dah tak dengar sangat dah. D: so, ada something korang nak share jugak? komen je :) kita share sama - sama :>

Labels: , , ,



1 Comments available :

November 24, 2011 at 3:43 AM
Blogger w. said...

bagusla tu...tenangkn...

Post a Comment