Mie's Winter

Follow|Home
Saturday, December 15 | 0 comments
Assalamualaikum.


Hellooo guys. Dah lama kot tak update apa-apa. Okey, memang langsung takde bakat untuk update dengan lebih kerap. Haha.

CF dah nak dekat!! Sesapa? Pergi? Jom jumpa kat sana. Ok, sebenarnya langsung takde chance pun nak jumpa orang, coz aku akan extremely busy sebab nak tolong akak aku cosplay dengan group dia. Dia pun nak jumpa orang lain dan aku terpaksa ikut dia sebab takut sesat. Haha.

Aku pergi ngan akak aku dan juga ngan kawan baik aku, Aina. wooho, rasa excited lebih-lebih kot walaupun dah kali kedua pergi. Haha, mungkin sebab aku pergi sekali ngan kawan aku yang juga gila-gila? Yang penting exctited giler.

Benda ni start sabtu dan ahad minggu depan, lagi 5 hari pun aku rasa tak sabar. Dengar cerita, tahun ni diorang nak bukak 5 dewan. booths pun banyak giler, so makin menjadi-jadi lah tak sabar aku. haha.

Jadi, kalau korang nak tengok booths apa yang ada, rajin-rajin lah terjah facebook pastu search eh, daa~

Labels: ,



0 Comments available :

Post a Comment