Mie's Winter

Follow|Home
Sunday, December 9 | 0 comments

Assalamualaikum dan hai semua.

Long time no updates sebab aku tak dapat internet connection selama beberapa minggu dah macam kembali ke zaman dulu2... Dahlah fon aku kat akak aku. Laptop ngan Anime ah live aku masa tu. Sedih giler, haihh...

Okay, post ni wujud sebab aku baca post yang kat SINI. Jadi untuk nak tahu apa yang terjadi pergi situ sebab post ni hanya jawapan aku kat dia jer.

yes, dia antara "sahabatduniaakhirat" aku dan aku tahu tu refer kat aku. aku memang lah ada terasa kat dia hal yang aku rasa dah lama dulu... (sebelum cuti sekolah lagi) dan aku dah lama maafkan dia dan juga dah lupakan.

tapi hal tu, sebab aku jugak, jadik buat apalah dia mintak maaf kat aku? sepatutnya aku yang minta maaf kat dia sebab dah lukakan hati dia. dahlah dia ada masalah ngan orang yang aku admire, aku lagi sakitkan hati dia. tak guna ada "sahabatduniakhirat" yang macam aku ni.

aku tahu dia ada banyak masalah ngan kawan2 dia kat sekolah, dahlah kawan baik dia dah fly pergi kuala selangor, dia pulak sensorang kat sekolah tu. (buat pengetahuan, aku sekolah lain.) harap dia tenang sikit masa cuti sekolah macam ni.

aku jugak nak mintak maaf ngan dia sebab aku tak follow sangat ngan post dia seperti yang dia cakapkan tu. aku pun tak update blog aku, blog yang lain-lain apatah lagi kan? *makin besar aku makin malas nak buat post sebab aku ni gadis yang pendiam dan juga agak pemalu.

aku just tak tahu aku ni kawan yang berguna ke tak... dahlah kawan aku yang lagi sorang ada masalah tapi aku lambat tahu, aku tak tahu dia okey ke tak sekarang ni.

minna, gomenasai.

Labels: ,



0 Comments available :

Post a Comment