Mie's Winter

Follow|Home
Saturday, April 27 | 1 comments
Assalamualaikum.
Yo guys, there's something I want to share.

okay, semalam pergi PPAS dengan dua orang kawan yang gila-gila. :P pftt, tujuan sebenarnya nak buat kerja kursus Geografi ngan buat Brosur untuk Sivik. Nak cari bahan lah kononnya. Sempat lah juga buat 60% untuk Geo, dan 30% untuk Sivik.


Dah namanya perpustakaan, kawan aku cakap ada buku yang cerita pasal manga. Dan aku dengan lajunya pergi cari dan terasa teruja lebih-lebih :P Dah lari dari tujuan yang sebenarnya. Welp, sekejap je aku belek kan.


Buku yang ini cerita pasal anatomy badan. Dah anatomy badan kan, tahu-tahu je lah macam mana. Kawan aku kata aku tengok buku tak bermoral. Kau nak gaduh, budak? Berani kau? 


Buku yang atasnya pula cerita pasal kemajuan lukisan dari yang dulu, sampai sekarang macam mana kemajuannya. Buku yang ini, aku belek satu-satu pastu terjumpa gambar One Piece. Luffy, comel. :3 Dan dalam ni pun aku tak selesa sikit nak belek sebab ada Yaoi dan Ecchi ....-_-





lol, meja bersepah dan orang di atas tu Husna, best friend aku. Masing-masing nak tangkap gambar guna Y masing-masing. (Kita tiga orang guna Galaxy Y) Sehati sejiwa kan? Haha. :D

Gambar yang lain-lain semua ada kat phone masing-masing. Aku harap diorang tak upload sebab aku macam tak nak dedahkan muka sendiri kat laman sosial. Aku dalam proses private kan semua gambar aku yang public!


okay, tak nampak kan muka aku? (sikit je nampak :P)

(Photos taken by Samsung Galaxy Y)




Labels:



1 Comments available :

May 1, 2013 at 8:00 PM
Blogger Unknown said...

hai , awak di tag nama #mielyzneko jom sertai g.a besar-besaran by o.s.m http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging.html . hadiah berbaloi-baloi cepat review hadiah jugak .jom sertai .


Post a Comment