Mie's Winter

Follow|Home
Saturday, May 4 | 0 comments
Assalamualaikum.
Something to share again! ^-^

1 Mei hari itu aku pergi ke PWTC dengan agenda nak pergi pesta buku. (well, duh -_-) Aku memang berhajat nak borang buku sebanyak-banyaknya pun. Tanpa mempedulikan yang kemungkinan pelajaran aku terabai ataupun peperiksaan yang semakin dekat, aku beli juga. OTL

Disebabkan aku anak yang sangat baik dan tidak mahu menyusahkan ayah aku, aku pergi naik KTM saja senang :P Tinggal nak bayar untuk tiket saja.


Menunggu KTM sampai~ Masa orang tengah beli tiket boleh pula KTM tu gerak dulu. Kenalah juga tunggu yang seterusnya. orz


Aku dan yang le-lain. Akak Ama je pergi balik rumah dia dan tak join kitaorang pergi Pesta Buku. Dia nak berehat dan jumpa ibu dia di rumah. (statement reka sendiri :P) Akak aku je tiada dalam gambar ni.

Siapa - siapa yang nak pergi guna KTM tapi tak tahu nak turun stesen mana, ini guide untuk korang! Dan juga untuk aku sendiri, takut aku lupa, tahun depan tak boleh pergi lagi. T T

Dari Pelabuhan Klang atau mana - mana stesen yang seterusnya, korang terus straight je ke Putra. Lepas itu turun dari KTM, jalan melepasi tepi jalan raya itu dulu, pastu pergi kiri. Jalan je melintasi traffic light itu pastu korang akan jumpa manusia - manusia yang ramai tu. Masuk jelah.

Tapi, bukan hari ni last ke? Tak berguna dah panduan ni. ||||OTL


Sebelah tu akak aku, dan yang di censored kan mukanya itu aku >////< Aku dah cakap dah aku tak nak tunjukkan muka sebenar aku. Muahahahaha. *asah parang for no reason*

Dekat booth Gempak aku fikir okay sebab diorang kata buka 6 booth kan, rupanya sesak gila Masya-ALLAH. Tapi aku gagahkan juga diri ini sebab hajat aku satu saja, nak beli banyak-banyak sebab nak balas dendam.

Balas dendam kat siapa? .3. No comment.

Kat booth Ain Maisarah juga okay, dekat area beli buku tu tak berapa sesak, so dapat membuat pembelian dengan sangat lancar. Kat area beramah mesra tu saja yang sesak. Aku langsung tiada terpikir pula nak minta tandatangan. Takde kerja aku nak buat. /Malas


Aku kata dah aku tak nak tunjuk muka! Tangkap gambar lagi apsal?!


Okey, dahlah. Balik, urusan membeli sudah selesai. //Suasana kat sini patutnya gelap gila.

So, pergi turun KL Sentral sebab aku punya perut dah bermuzik macam-macam. Gila aku lapar sangat! Sarapan pun roti je, nak harap sampai ke tengah hari memang tak lepas lah. Lapar! Dah agak-agak 1 jam lebih kat sana, terus ambil KTM sampai ke Pelabuhan Klang.



Antara buku yang aku beli. Haha, komik tu aku habiskan semua dalam 1 hari je. Lebih kurang macam tu lah :P Untuk novel pula aku dah habiskan Mr. Right Selebriti. Yang le-lain, semua separuh - separuh. /apa kes lah baca novel sekerat - sekerat. /orz

Dan bila digabungkan dan dicampur dengan komik yang aku nak baca sekali lagi :-



haha T T

(Photos taken by my Y and my Nikon)

Labels:



0 Comments available :

Post a Comment