Mie's Winter

Follow|Home
Saturday, June 1 | 0 comments
Assalamualaikum.




Tak tahu, bro. Apa yang aku tangkap. So, just untuk koleksi, aku sengaja letak sini. Cantiknya ciptaan Allah :D Patutnya aku post lukisan aku, tapi aku malas pula nak lukis yang baru. Yang le-lain macam tak sesuai pula nak letak kat sini. Cuti, aku busy baca/tengok manga/anime One Piece.

Oh ya, sesapa yang terlibat :P

Tak guna, korang nak bash page-page yang kutuk anime ni. Kita tak boleh nak tutup mulut or menghalang diorang nak taip apa kan. Pendapat masing-masing. Jangan senang sangat kena provoke, bro. Well, sekali lagi aku kata, pendapat masing-masing. Terserah kepada masing-masing juga nak fikir apa. Minat masing-masing juga. ARGHH TERSERAH.
Apapun, asalkan minat korang tu tak mendatangkan perkara yang buruk kepada korang, korang boleh teruskan. //Post berani mati.

Apa pun aku nak blah dulu sebelum ada yang bash.
Tapi kejadian semalam aku tak terlibat pun. 
Baru tahu petang ni. Calm down, nro.
Macam diorang boleh sampai sini pun nak kutuk.
LOLs.

Labels: , ,



0 Comments available :

Post a Comment